Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Foreign Direct Investment Strategy in International Marketing: The Case of Turkey

International Conference of Eurasian Economies 2015, Kazan, Rusya, 01 Eylül 2015, ss.113-119 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effectiveness of Using Humor Appeal in Advertising The Key Takeaways

15th EBES Conference, LİZBON, Portekiz, 8 - 10 Ocak 2015, cilt.4, ss.2342-2346

The Role of Advertising During Recession

International Conference on Eurasian Economies 2014, ÜSKÜP, Makedonya, 1 - 03 Temmuz 2014, ss.199-205

Kitap & Kitap Bölümleri

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm

Alfa Yayınları, İstanbul, 2023

Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways

Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, HASAN DİNÇER,SERHAT YÜKSEL, Editör, Springer, London/Berlin , Bern, ss.127-140, 2023

An Empirical Study on Consumer Attitudes Toward Renewable Energy in Turkey

Renewable Energy Investments for Sustainable Business Projects, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, ss.191-203, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editör, Alfa Yayınları, İstanbul, ss.11-20, 2023

Oyunlaştırma

Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz., Editör, Nobel, İstanbul, ss.173-178, 2023

Marketing and Financial Services in the Age of Artificial Intelligence

Financial Strategies in Competitive Markets: Multidimensional Approaches to Financial Policies for Local Companies, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editör, SPRINGER, Cham, ss.327-340, 2021

Glokal Reklamcılık

Reklamcılığın Evrimi: Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan, Eda; Akbulut, Nesrin; Talih, Duygu, Editör, Gazi Yayınevi, Ankara, ss.269-289, 2021

Brand coolness in a competitive environment: An empirical study on Starbucks Turkey

Strategic Priorities in Competitive Environments, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editör, Springer, Cham, ss.341-356, 2020

Attitude and Purchase Intention Towards Smartwatches: An Empirical Research on the Innovative Wearable Technology Field

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editör, IGI Global, Hershey, ss.41-57, 2019

Corporate Scandals Involving Social Media: Cases From Turkey

Handbook of Research on Global Issues in Financial Communication and Investment Decision Making, Dinçer, Hasan ; Yüksel, Serhat, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.442-456, 2019

Fan Identification and Attitude Towards Sponsorship: an Emprical Research

Football in Turkey with All Aspects, Demir, Müge, Editör, Globe Edit, Riga, ss.5-20, 2018

Tüketicinin Karar Verme Sürecinde Rasyonel ve Duygusal Reklamların Rolü

İletişim Çalışmaları, Aydoğan, Filiz, Editör, Der Yayınevi, İstanbul, ss.97-110, 2015

Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM

Sosyal Medya Araştırmaları 1 Sosyalleşen Birey, BÜYÜKASLAN, ALİ; KIRIK, ALİ MURAT, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, ss.285-300, 2013

Marka Kişiliği ve Tüketici Kişiliği Arasındaki İlişkinin BoyutlarınıBelirlemeye Yönelik Bir Araştırma

Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgin e Armağan, URAY, NİMET; BURNAZ, ŞEBNEM; KARAOSMANOĞLU, ELİF; BAŞ, AYŞE BANU E., ULUBAŞOĞLU, GONCA; AKTAN, CANAN; DEMİRAY, MELEK, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.3-23, 2011

Yeni Medya Uygulamalarında Bütünleşik İletişim ve Reklamlarda Ünlü Kullanımı Stratejisi

İkinci Medya Çağında İnternet, Aydoğan, Filiz Akyüz, Ayşen, Editör, ALFA YAYINEVİ, İstanbul, ss.166-192, 2010