Marka Kişiliği ve Tüketici Kişiliği Arasındaki İlişkinin BoyutlarınıBelirlemeye Yönelik Bir Araştırma


AKYÜZ A., AKGÜN S.

Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgin e Armağan, URAY, NİMET; BURNAZ, ŞEBNEM; KARAOSMANOĞLU, ELİF; BAŞ, AYŞE BANU E., ULUBAŞOĞLU, GONCA; AKTAN, CANAN; DEMİRAY, MELEK, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.3-23, 2011

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2011
  • Yayınevi: Beta Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.3-23
  • Editörler: URAY, NİMET; BURNAZ, ŞEBNEM; KARAOSMANOĞLU, ELİF; BAŞ, AYŞE BANU E., ULUBAŞOĞLU, GONCA; AKTAN, CANAN; DEMİRAY, MELEK, Editör
  • İstanbul Medipol Üniversitesi Adresli: Evet