Articles Published in Other Journals
The Role of Parents' Content Sharing on Social Media for Digital Natives in the Development of Digital Personhood
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.21, no.4, pp.2079-2102, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


E-Ticaret Sitelerinde AISAS Modelinin Influencer Pazarlama Iletişimi Ekseninde Kullanimi Üzerine Bir Vaka Analizi
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları
, vol.3, no.5, pp.137-151, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Oyunlaştırmada Hedeflenen Etki Düzeylerinin Pazarlama İletişimi Bağlamında Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, vol.10, no.21, pp.113-135, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
MARKETING COMMUNICATION IN MOBILE BANKING: COMPARATIVE ANALYSIS OF ANTHROPOMORPHIC FEATURES IN CHATBOT DESIGNS
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.92-110, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Mobil Bankacılıkta Yeni Nesil Pazarlama İletişimi: Chatbot Tasarımlarında Antropomorfik Özelliklerin Karşılaştırmalı İncelemesi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.92-110, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Kullanışlar ve Doyumlar Kuramı Temelinde Sosyal Medya Kullamında Bir Tetikleyici Olarak Sosyal Bağ İhtiyacı ve Beynin Ödül Merkezinin Rolü
IMDAC 2018 I. Uluslararası Multidisipliner Dijital Bağımlılık Kongresi, Bursa, Turkey, 14 - 16 November 2018, (Full Text)
İnternet Sitelerinde İkna Teknolojilerinin Kullanımı: Turizm Sektörü Üzerine Karşılaştırmalı Bir İnceleme
II. Uluslararası Turizmin Geleceği İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi, Mersin, Turkey, 27 - 29 September 2018, (Full Text)
Books
Dijital İletişim ve Pazarlama Teknolojilerinde 100 Temel Kavram I İngilizce - Türkçe
Çizgi Kitabevi, Konya, 2022
Dijital İletişimde Tutum Değişikliğinin Deepfake Teknolojisi Kullanılarak Tetiklenmesi Üzerine Bir İnceleme
in: Sosyal Medya ve Sanal Dünyada Simülasyon Evreni ve Tüketim, Birol Murat, Söğüt Yasin, Editor, Nobel Bilimsel, Ankara, pp.117-133, 2022
Dijital Platformlarda İkna Teknolojileri Ekseninde Netflix'in İzleyici Tutundurma Stratejilerinin Analizi
in: Netflix Etkisi: Dijital Çağda Ekran Kültürü, Kenan Duman, Editor, Urzeni, pp.96-116, 2022
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Filantropi Bağlamında Tüketicilerin Yardımsever Marka Beklentilerinin İncelenmesi
in: Medya,Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editor, Çizgi Kitabevi, pp.391-418, 2021

Chatbot Senaryo Tasarımı Bağlamında B2B Pazarlama İletişiminde Vaka İncelemesi
in: Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik / Yaklaşımlar - Çözümler, Eken İhsan, Editor, Çizgi Kitabevi, pp.235-257, 2021
Sosyal Etki Kuramı Temelinde Sosyal Medyada Ayna Nöronların Kullanıcı Davranışlarına Etkisi
in: Bilişimde Güncel Uygulamalar, Cengizhan Cahit,Kartal Elif,Balaban Erdal, Editor, Çağlayan Kitabevi, İstanbul, pp.81-94, 2020
İkna Teknolojileri
Çizgi Kitabevi, 2018