SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Paylaşılan Liderlik ve Okul Çıktıları Arasındaki İlişkiler: Bir Meta-Analiz Çalışması
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.13, sa.3, ss.309-324, 2023 (Hakemli Dergi)
Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: A Second Order Meta-Analysis
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.15, sa.4, ss.938-957, 2022 (Hakemli Dergi)
Examining Effects of Flipped Education Model On Students’ Academic Success: A Meta-Analysis
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.18, ss.1371-1395, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of Factors Affecting Organizational Innovativeness in Schools.
i.e.: inquiry in education:
, cilt.13, sa.2, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkiye'de okul kavramına ilişkin metafor araştırmalarının değerlendirilmesi: Bir meta sentez çalışması
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi (MEAD)
, cilt.5, sa.1, ss.15-26, 2021 (Hakemli Dergi)
Okul Yöneticilerin Öğretimsel Liderlik Davranışlarının İncelenmesi
Academic Platform Journal of Education and Change
, cilt.3, sa.1, ss.80-92, 2020 (Hakemli Dergi)
Akademik Başarı ve Okul Bağlılığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.148-165, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürü Kavramına İlişkin Metafor Araştırmalarının İncelenmesi: Bir Meta–Sentez Çalışması
ALANYAZIN eğitimbilimleri eleştirel analiz dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.23-38, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Müdürü Kavramına Yönelik Algıların Analizi: Bir Katılımcı Sözlük Fenomeni Ekşi Sözlük Örneği
Eurasian Journal of Teacher Education (EJTE)
, cilt.1, sa.1, ss.70-81, 2020 (Hakemli Dergi)
A meta-analysis of the effect of parental involvement on students’ academic achievement
Journal of Learning for Development
, cilt.7, sa.3, ss.367-383, 2020 (Scopus)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_2.png)
Bir Örgütsel Ombudsmanlık Uygulaması Olarak Yükseköğretim Ombudsmanlık Ofisleri
Üniversite Araştırmaları Dergisi (Online)
, cilt.3, sa.3, ss.159-164, 2020 (Hakemli Dergi)
Eğitim kurumlarında şikâyet yönetimi:Ombudsmanlık raporlarının incelenmesi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)
, cilt.2, sa.1, ss.1-12, 2019 (Hakemli Dergi)
İSTENMEYEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINA YÖNELİK YÖNETİMSTRATEJİLERİ VE YÖNTEMLERİNİN İNCELENMESİ
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.98-109, 2019 (Hakemli Dergi)
Eğitim Diplomasisi: Kavramsal Bir Çerçeve
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2019 (Hakemli Dergi)
A Meta-Analysis of the Effects of Some Factors on Teachers’ Classroom Management Skills
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.6, sa.2, ss.409-425, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Yükseköğretim Yönetimi Alanında Üretilen Doktora Tezlerine İlişkin Bir İnceleme.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.8, sa.2, ss.305-313, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf yönetimi alanındaki lisansüstü tezlerin incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.41-56, 2018 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
Eğitim Bilimleri Alanı Bilimsel Yayın Performansı: G-20 Ülkeleri Ve Türkiye.
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.15, ss.383-399, 2018 (Hakemli Dergi)
PISA 2012 Sonuçları ve Eğitim Yatırımları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.42, ss.45-58, 2017 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME STANDARTLARI KONUSUNDA BİR SİSTEMATİK LİTERATÜR İNCELEME
ASOSJOURNAL Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, sa.44, ss.382-395, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Eğitimi Kalite Güvence Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Öneriler
Harran Education Journal
, cilt.2, sa.1, ss.14-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Çeşitli Ülkelerin Öğretmen Eğitiminde Kalite Güvencesi Kurumları ve Türkiye için Öneriler
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.7, ss.411-418, 2017 (Hakemli Dergi)
Okul merkezli yönetim sistemine ilişkin öğretmen görüşleri
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.33, ss.45-60, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covid 19 Sürecinde Öğretmenlerin Ölçme Değerlendirme Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
EĞİTİMDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI ULUSAL KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2021, ss.72-73
Eğitim Örgütlerinde Yöneticilerin Liderlik Tarzlarına Göre Öğretmenlerin Örgütsel Davranış Spektrumu
IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.616-617
Kitap & Kitap Bölümleri
EĞİTİME YAPILAN YATIRIMLAR VE PISA SONUÇLARI:KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Eğitim Politikası, , Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.79-109, 2018
SINIF YÖNETİMİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Eğitim Politikası, , Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.355-376, 2018