Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Self-Service Technologies: An AI-Powered Transformation
Journal of Computer Science and Information Technology
, vol.12, pp.1-8, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Finansal Hizmet Pazarlamasında Yapay Zeka Kullanımı
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.17, no.101, pp.329-340, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
METAFOR İLE MARKALARI YÖNETMEK
Atatürk İletişim Dergisi
, vol.1, no.13, pp.125-148, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
BIG DATA IN TOURISM MARKETING MANAGEMENT
TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi
, vol.9, no.36, pp.581-587, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Factors affecting health tourism and international health-care facility choice
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
, vol.11, no.1, pp.16-36, 2017 (Scopus)

TÜRKİYE’DE KIRSAL TURİZM DESTİNASYONLARININ REKABETÇİ GÜCÜNÜN GELİŞTİRİLMESİ İÇİN STRATEJİK ÖNERİLER
Balkan Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.10, pp.106-116, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Trakya Bölgesinin Kırsal Turizm Potansiyelinin Artırılmasına Yönelik Uygulama Ve Tutundurma Önerileri: Büyükçekmece Gölü ve İğneada Örneği
Journal of Management, Marketing and Logistics
, vol.3, no.1, pp.50-63, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Dünyada ve Türkiyede Sağlık Turizmi Pazarlama Uygulamaları ve Karşılaştırmalı Durum Analizi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.8, no.16, pp.1-21, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Y Jenerasyonunda Sözsüz Iletişim Yöntemi Olarak Gösterişçi Tüketim Kullanımıyla Ilgili Deneysel Bir Çalışma
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, no.7, pp.119-139, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Mobile marketing communication in tourism: a case study from Turkey
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, vol.6, no.7, pp.581-595, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Turizm Sektöründe Sosyal Medya Kullanım Etkinliğinin İyileştirilmesi: 5 Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Çalışma
16.Ulusal İşletme Kongresi, Aydın, Turkey, 4 - 06 May 2017, pp.516-518, (Summary Text)
Mobil Reklamlara olan Tutuma Cinsiyet ve Ktegori Bilgisinin Etkisi: Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Çalışma
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 June 2015, vol.1, pp.127-144, (Full Text)
The first step in Marketing International Health Tourism Understanding the International Healthcare Facility Choice
TWENTY THIRD WORLD BUSINESS CONGRESS- INTERNATIONAL MANAGEMENT DEVELOPMENT ASSOCIATION, Ankara, Turkey, 24 - 28 June 2014, pp.55-62, (Full Text)
İnternette Sosyalleşmek ve Sosyal Mühendislik Örnekleri
8. ULUSLARARASI BİLGİ, EKONOMİ VE YÖNETİM KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 28 - 31 October 2010, pp.1064-1072, (Full Text)
Books
Dijital Pazarlamada Yeni Teknolojiler
in: YENİ PAZARLAMA TRENDLERİ ve YENİ TEKNOLOJİLER, KARAMEHMET ALTUNTAŞ BİLGE, Editor, Çizgi Yayınevi, Konya, pp.11-25, 2024
Lüks Markalar ve Artırılmış Gerçeklik
in: Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editor, Alfa, İstanbul, pp.35-49, 2023
Dijitalleşme Çağında Netflix
in: Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editor, Alfa, İstanbul, pp.229-240, 2023
Sosyal Medyada Pazarlama
in: Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz, Editor, Nobel Yayınevi, İstanbul, pp.179-184, 2023
LÜKS MARKA PAZARI ve DİJİTAL DÖNÜŞÜM
in: Dijital Dönüşüm, Yeni medya ve iletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editor, Çizgi, İstanbul, pp.53-74, 2022
SAĞLIK TURİZMİNDE ERİŞİLEBİLİRLİK
in: Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik: Yaklaşımlar Çözümler, Eken, İhsan, Editor, Çizgi Yayınevi, İstanbul, pp.137-161, 2021
VİRAL REKLAMCILIK
in: REKLAMCILIĞIN EVRİMİ
Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda, Akbulut Tan, Talih Akkaya Duygu, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.289-315, 2021
FOOTBALL MARKETING IN SOCIAL MEDIA: COME TO BESIKTAS PHENOMENON
in: Football in Turkey with all aspects Vol.1, Demir, Müge, Editor, Globe Edit, Beau Bassin, pp.62-92, 2018
KURAMSAL İLETİŞİMDE METAFOR
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012