Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

INTERNATIONAL ADVANTAGE IN TOURISM MARKETING VIA TEXT MINING TO ANALYZE ONLINE TOURISTS’ ASSESSMENTS WITH BIG DATA

3rd International Tourism and HospitalityManagement Conference, Belgrade, Sırbistan, 13 - 17 Eylül 2017, ss.13

TURİZM PAZARLAMASINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

17. ULUSAL TURIZM KONGRESI, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.973-981

The first step in Marketing International Health Tourism Understanding the International Healthcare Facility Choice

TWENTY THIRD WORLD BUSINESS CONGRESS- INTERNATIONAL MANAGEMENT DEVELOPMENT ASSOCIATION, Ankara, Türkiye, 24 - 28 Haziran 2014, ss.55-62

İnternette Sosyalleşmek ve Sosyal Mühendislik Örnekleri

8. ULUSLARARASI BİLGİ, EKONOMİ VE YÖNETİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2010, ss.1064-1072

Kitap & Kitap Bölümleri

Lüks Markalar ve Artırılmış Gerçeklik

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editör, Alfa, İstanbul, ss.35-49, 2023

Dijitalleşme Çağında Netflix

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editör, Alfa, İstanbul, ss.229-240, 2023

Sosyal Medyada Pazarlama

Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.179-184, 2023

LÜKS MARKA PAZARI ve DİJİTAL DÖNÜŞÜM

Dijital Dönüşüm, Yeni medya ve iletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editör, Çizgi, İstanbul, ss.53-74, 2022

SAĞLIK TURİZMİNDE ERİŞİLEBİLİRLİK

Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik: Yaklaşımlar Çözümler, Eken, İhsan, Editör, Çizgi Yayınevi, İstanbul, ss.137-161, 2021

VİRAL REKLAMCILIK

REKLAMCILIĞIN EVRİMİ Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan Eda, Akbulut Tan, Talih Akkaya Duygu, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.289-315, 2021

Attitude and Purchase IntentionTowards Smartwatches: An Empirical Research on the Innovative Wearable Technology Field

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, H. ve Yüksel, S., Editör, IGI Global, Hershey PA, ss.41-57, 2019

Attitude and Purchase Intention Towards Smartwatches: An Empirical Research on the Innovative Wearable Technology Field

Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editör, IGI Global, Hershey, ss.41-57, 2019

FOOTBALL MARKETING IN SOCIAL MEDIA: COME TO BESIKTAS PHENOMENON

Football in Turkey with all aspects Vol.1, Demir, Müge, Editör, Globe Edit, Beau Bassin, ss.62-92, 2018

KURAMSAL İLETİŞİMDE METAFOR

Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2012