Asst. Prof. ASENA TEMELLİ COŞGUN


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

Education Information

2019 - 2023

2019 - 2023

Doctorate

Marmara University, Institute Of Social Sciences, Department Of Public Relations And Publicity, Turkey

2013 - 2019

2013 - 2019

Postgraduate

Marmara University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Turkey

2009 - 2013

2009 - 2013

Undergraduate

Istanbul University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Turkey

Dissertations

2023

2023

Doctorate

Pıerre Bourdıeu'nün perspektifinden yeni orta sınıfın tüketim pratikleri üzerine bir araştırma

Marmara University, Institute Of Social Sciences

2019

2019

Postgraduate

Etnik Pazarlama Almanya’xxdaki Türklere Yönelik Etnik Pazarlama Faaliyetlerinin İncelenmesi

Marmara University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)

Academic Titles / Tasks

2024 - Continues

2024 - Continues

Assistant Professor

Istanbul Medipol University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü

2019 - Continues

2019 - Continues

Research Assistant

Istanbul Medipol University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü

Papers Published in Refereed Scientific Meetings

2023

2023

Sosyal Medya Reklamcılığında Hikaye Anlatımı ve Etik

TEMELLİ COŞGUN A.

10. Uluslararası İletişim Günleri, 16 May 2023

2023

2023

"Ben De Öneriyorum" Devri Bitti mi? Etkileyen Pazarlama Bağlamında Reklamdan Kaçınma Davranışının Reklam Değeri Üzerindeki Rolü

TEMELLİ COŞGUN A., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.

The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions ISCT-PHD, 15 January 2023, pp.78-79

2022

2022

Dijital Reklamcılık Bağlamında Goodvertising Reklamlarına Yönelik Bir Durum Çalışması

ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., TEMELLİ COŞGUN A.

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 June 2022, pp.265-266

Books

2024

2024

Hype Marketing

Temelli Coşgun A.

in: Hype Pazarlama, Doç. Dr. Bilge Karamehmet Altuntaş, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, pp.59-70, 2024

2024

2024

Dijitalleşen Halkla İlişkiler ve Etik Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme

TEMELLİ COŞGUN A., EKEN İ., BÜYÜKASLAN A.

in: MEDYA, İLETİŞİM VE TOPLUM, TEMELLİ COŞGUN ASENA, EKEN İHSAN, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, pp.33-65, 2024

2023

2023

Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways

Akyüz A., Temelli Coşgun A.

in: Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, HASAN DİNÇER,SERHAT YÜKSEL, Editor, Springer, London/Berlin , Bern, pp.127-140, 2023

2023

2023

Sürdürülebilirlik Bağlamında Güncel Tartışmalar: Dijital Pazarlamanın Karbon Ayak İzi

TEMELLİ COŞGUN A.

in: Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz Ayşen, Editor, Alfa, İstanbul, pp.119-135, 2023

2023

2023

Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways

AKYÜZ A., TEMELLİ COŞGUN A.

in: Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editor, Springer, pp.127-140, 2023

2022

2022

Kültür Endüstrisi Bağlamında Dijital Seyir Platformu Netflix'e Yönelik Eleştirel Bir Analiz

TEMELLİ COŞGUN A.

in: Netflix Etkisi Dijital Çağda Ekran Kültürü, Duman, Kenan, Editor, URZENİ, İstanbul, pp.245-265, 2022