Education Information
2019 - 2023
2019 - 2023Doctorate
Marmara University, Institute Of Social Sciences, Department Of Public Relations And Publicity, Turkey
2013 - 2019
2013 - 2019Postgraduate
Marmara University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Turkey
2009 - 2013
2009 - 2013Undergraduate
Istanbul University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Turkey
Dissertations
2023
2023Doctorate
Pıerre Bourdıeu'nün perspektifinden yeni orta sınıfın tüketim pratikleri üzerine bir araştırma
Marmara University, Institute Of Social Sciences
2019
2019Postgraduate
Etnik Pazarlama Almanya’xxdaki Türklere Yönelik Etnik Pazarlama Faaliyetlerinin İncelenmesi
Marmara University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Academic Titles / Tasks
2024 - Continues
2024 - ContinuesAssistant Professor
Istanbul Medipol University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü
2019 - Continues
2019 - ContinuesResearch Assistant
Istanbul Medipol University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Articles Published in Other Journals
2024
2024The Role of Artificial Intelligence Technologies on Consumptıon Habits in Social Media Marketing: An Intergenerational Examination
Ozkok Sisman O., TEMELLİ COŞGUN A.
Yeni Medya (Online)
, no.16, pp.144-165, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
2024MATERYALİST TUTUM VE PRESTİJ HASSASİYETİ BAĞLAMINDA KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
AKYÜZ A., TEMELLİ COŞGUN A.
Akademik Hassasiyetler , vol.11, no.24, pp.692-719, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Published in Refereed Scientific Meetings
2023
2023Sosyal Medya Reklamcılığında Hikaye Anlatımı ve Etik
TEMELLİ COŞGUN A.
10. Uluslararası İletişim Günleri, 16 May 2023
2023
2023"Ben De Öneriyorum" Devri Bitti mi? Etkileyen Pazarlama Bağlamında Reklamdan Kaçınma Davranışının Reklam Değeri Üzerindeki Rolü
TEMELLİ COŞGUN A., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions ISCT-PHD, 15 January 2023, pp.78-79
2022
2022PIERRE BOURDİEU’NÜN SOSYOLOJİSİ EKSENİNDE YENİ ORTA SINIFIN TÜKETİM PRATİKLERİ ÜZERİNE NİCEL VE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
TEMELLİ COŞGUN A., NAS A.
INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES, 22 December 2022, pp.404-405
2022
2022Dijital Reklamcılık Bağlamında Goodvertising Reklamlarına Yönelik Bir Durum Çalışması
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., TEMELLİ COŞGUN A.
9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, 16 June 2022, pp.265-266
Books
2024
2024Hype Marketing
Temelli Coşgun A.
in: Hype Pazarlama, Doç. Dr. Bilge Karamehmet Altuntaş, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, pp.59-70, 2024
2024
2024Dijitalleşen Halkla İlişkiler ve Etik Sorunsalı Üzerine Bir Değerlendirme
TEMELLİ COŞGUN A., EKEN İ., BÜYÜKASLAN A.
in: MEDYA, İLETİŞİM VE TOPLUM, TEMELLİ COŞGUN ASENA, EKEN İHSAN, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, pp.33-65, 2024
2023
2023Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways
Akyüz A., Temelli Coşgun A.
in: Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, HASAN DİNÇER,SERHAT YÜKSEL, Editor, Springer, London/Berlin , Bern, pp.127-140, 2023
2023
2023Sürdürülebilirlik Bağlamında Güncel Tartışmalar: Dijital Pazarlamanın Karbon Ayak İzi
TEMELLİ COŞGUN A.
in: Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz Ayşen, Editor, Alfa, İstanbul, pp.119-135, 2023
2023
2023Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways
AKYÜZ A., TEMELLİ COŞGUN A.
in: Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editor, Springer, pp.127-140, 2023
2022
2022