Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Review on the Interaction Created by Content Production in Purpose-Focused Project in Social Media: Instagram Gaziantep Stories 'Happiness Packages'

ITICAM International Trends and Issues in Communication Media Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 13 - 14 Temmuz 2023, ss.2-3

Dijital İçerik Üretimi ve Yönetiminde İnsan Merkezli İçeriklerin Etkileşimi: Instagram Gaziantep Hikayeleri Örneğiyle

INMECS21, 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2021

Sosyal Medya Sosyal Sorumluluk Projelerinde, İçerik Üretiminde ve Yarattığı Etkileşime Yönelik Bir İnceleme

11.Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler AGP Konferansı, Malta, 26 - 28 Ocak 2018

Stratejik İletişim Yönetimi ve Yapay Zeka

ITICAM (İnternation Trends and Issues in Communication Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 20 Temmuz 2017

Türk dizi ve programlarının Topluma yaşam ve kültürel etkisi üzerine ampirik bir analiz Eğitilerek mi eğlendiriyor eğlendirerek mi eğitiyor

1.Uluslararası İletişim, Edebiyat, Müzik ve Sanat Çalışmalarında Güncel Yaklaşımlar Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2016, ss.102-104

Sürdürülebilir Sosyal Sorumluluk Uygulamalı Öğrenci Projelerine Örnek Bireysel Sorumluluktan Toplumsal Sorumluluğa

International Conference on Business Ethics and CSR: Ideals vs Realities, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2012, ss.341-356

MARKA İLETİŞİMİNDE, YENİ VE SOSYALMEDYADA İÇERİK YÖNETİMİ

Üsküdar Üniversitesi İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Nisan 2015

Kitap & Kitap Bölümleri

SOSYAL MEDYA ODAKLI SAĞLIK KAMPANYALARI İLETİŞİMİNDE SOSYAL SORUMLULUK PROJE YÖNETİMİ: “HİJYEN DEDEKTİFLERİ” INSTAGRAM ÖRNEĞİ

Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu Korhan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.181-206, 2022

Yaşam Tarzı Pazarlamasında Fenomenlerin Gençliğe Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.147-180, 2022

COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE E-TİCARET SİTELERİNİN DİJİTAL İLETİŞİM STRATEJİSİ ve SOSYAL MEDYA İÇERİK YÖNETİMİ İNCELEMESİ

Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar: Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, MAVNACIOĞLU KORHAN, Editör, Çizgi Kitapevi, İstanbul, ss.419-445, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

SAĞLIK İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMDE, İNTERNETTE ERİŞİLEBİLİRLİK SAĞLIK İLETİŞİMİ ANALİZİ

Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik Yaklaşımlar-Çözümler, Eken İhsan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.168-205, 2021

'Veri Tabanlı Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Yapay Zeka Kullanımı ve Dijital İşgücü Yönetimi Robotic Process Automation (RPA) Örneği İle’

Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editör, Kriter Basım Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.181-202, 2021

Data Based Social Marketing Tools and Management in Digital PR

Reputation Management Techniques in Public Relations, Ayşe Simin Erdemir, Editör, IGI GLOBAL, ss.254-265, 2017

Halkla İlişkiler 3.0

Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editör, Beta, İstanbul, ss.9-15, 2015

Gelişen İletişim Araçlarıyla Modern Halkla İlişkiler (Digital PR)

Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editör, Beta, İstanbul, ss.259-311, 2015