Articles Published in Other Journals
Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.8, no.2, pp.301-317, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Dijital PR ve İtibar Yönetimi Açısından Sosyal Medyada Kriz Yönetiminde Bir Vakaİncelemesi: “Üsküdar Belediyesi - Kedi Evi” Projesi”
İnsan ve İnsan Bilim Kültür Sanat ve Düşünce
, vol.5, no.17, pp.233-248, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Pazarlama ve Satış Kültürü Türkiye deki alışveriş merkezlerinin tarihsel gelişimi ve Kapalıçarşı
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, vol.2, pp.7-12, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Dijital İçerik Üretimi ve Yönetiminde İnsan Merkezli İçeriklerin Etkileşimi: Instagram Gaziantep Hikayeleri Örneğiyle
INMECS21, 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Turkey, 7 - 09 September 2021
Sürdürülebilir Sosyal Sorumluluk Uygulamalı Öğrenci Projelerine Örnek Bireysel Sorumluluktan Toplumsal Sorumluluğa
International Conference on Business Ethics and CSR: Ideals vs Realities, İstanbul, Turkey, 12 - 14 April 2012, pp.341-356
MARKA İLETİŞİMİNDE, YENİ VE SOSYALMEDYADA İÇERİK YÖNETİMİ
Üsküdar Üniversitesi İletişim Günleri, İstanbul, Turkey, 2 - 03 April 2015
Books
Tüketim Toplumunda Halkla İlişkiler ve Alışveriş Merkezleri
Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022
SOSYAL MEDYA ODAKLI SAĞLIK KAMPANYALARI İLETİŞİMİNDE SOSYAL SORUMLULUK PROJE YÖNETİMİ: “HİJYEN DEDEKTİFLERİ” INSTAGRAM ÖRNEĞİ
in: Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu Korhan, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, pp.181-206, 2022
Yaşam Tarzı Pazarlamasında Fenomenlerin Gençliğe Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
in: Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editor, Çizgi Kitabevi, İstanbul, pp.147-180, 2022
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE E-TİCARET SİTELERİNİN DİJİTAL İLETİŞİM STRATEJİSİ ve SOSYAL MEDYA İÇERİK YÖNETİMİ İNCELEMESİ
in: Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar: Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, MAVNACIOĞLU KORHAN, Editor, Çizgi Kitapevi, İstanbul, pp.419-445, 2021

SAĞLIK İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMDE, İNTERNETTE ERİŞİLEBİLİRLİK SAĞLIK İLETİŞİMİ ANALİZİ
in: Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik Yaklaşımlar-Çözümler, Eken İhsan, Editor, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, pp.168-205, 2021
'Veri Tabanlı Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Yapay Zeka Kullanımı ve Dijital İşgücü Yönetimi Robotic Process Automation (RPA) Örneği İle’
in: Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editor, Kriter Basım Yayın Dağıtım, İstanbul, pp.181-202, 2021
Yeni Medya’da Stratejik İletişim Yönetimi- İletişim 3.0’ da Yeni Medya Kullanım Kılavuzu
Beta Yayınları, İstanbul, 2017
Değişen Kitle İletişim Araçlarından Gazete ile Türkiye’nin Siyasi Sosyolojik Gelişiminin En Önemli Bölümü: 1990 – 99 Arası Hürriyet ve Milliyet Başlıklarıyla İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma’
in: Bu Toprakların İletişim Tarihi, Çağlak,Engin, Editor, Nobel, İstanbul, pp.129-146, 2016
Halkla İlişkiler 3.0
in: Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editor, Beta, İstanbul, pp.9-15, 2015
Gelişen İletişim Araçlarıyla Modern Halkla İlişkiler (Digital PR)
in: Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editor, Beta, İstanbul, pp.259-311, 2015