Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.301-317, 2023 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
Pazarlama ve Satış Kültürü Türkiye deki alışveriş merkezlerinin tarihsel gelişimi ve Kapalıçarşı
TURKISH JOURNAL OF BUSINESS ETHICS
, cilt.2, ss.7-12, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dijital İçerik Üretimi ve Yönetiminde İnsan Merkezli İçeriklerin Etkileşimi: Instagram Gaziantep Hikayeleri Örneğiyle
INMECS21, 1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2021
Sürdürülebilir Sosyal Sorumluluk Uygulamalı Öğrenci Projelerine Örnek Bireysel Sorumluluktan Toplumsal Sorumluluğa
International Conference on Business Ethics and CSR: Ideals vs Realities, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2012, ss.341-356
MARKA İLETİŞİMİNDE, YENİ VE SOSYALMEDYADA İÇERİK YÖNETİMİ
Üsküdar Üniversitesi İletişim Günleri, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Nisan 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketim Toplumunda Halkla İlişkiler ve Alışveriş Merkezleri
Çizgi Kitabevi, İstanbul, 2022
SOSYAL MEDYA ODAKLI SAĞLIK KAMPANYALARI İLETİŞİMİNDE SOSYAL SORUMLULUK PROJE YÖNETİMİ: “HİJYEN DEDEKTİFLERİ” INSTAGRAM ÖRNEĞİ
Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu Korhan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.181-206, 2022
Yaşam Tarzı Pazarlamasında Fenomenlerin Gençliğe Etkileri: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Dijital Dönüşüm Yeni Medya ve İletişim, Mavnacıoğlu, Korhan, Editör, Çizgi Kitabevi, İstanbul, ss.147-180, 2022
COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE E-TİCARET SİTELERİNİN DİJİTAL İLETİŞİM STRATEJİSİ ve SOSYAL MEDYA İÇERİK YÖNETİMİ İNCELEMESİ
Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar: Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, MAVNACIOĞLU KORHAN, Editör, Çizgi Kitapevi, İstanbul, ss.419-445, 2021
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
SAĞLIK İŞLETMELERİNİN PAZARLAMA İLETİŞİMDE, İNTERNETTE ERİŞİLEBİLİRLİK SAĞLIK İLETİŞİMİ ANALİZİ
Gelenekselden Geleceğe Erişilebilirlik Yaklaşımlar-Çözümler, Eken İhsan, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İstanbul, ss.168-205, 2021
'Veri Tabanlı Bütünleşik Pazarlama İletişiminde Yapay Zeka Kullanımı ve Dijital İşgücü Yönetimi Robotic Process Automation (RPA) Örneği İle’
Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Sarp Bağcan, Editör, Kriter Basım Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.181-202, 2021
Yeni Medya’da Stratejik İletişim Yönetimi- İletişim 3.0’ da Yeni Medya Kullanım Kılavuzu
Beta Yayınları, İstanbul, 2017
Değişen Kitle İletişim Araçlarından Gazete ile Türkiye’nin Siyasi Sosyolojik Gelişiminin En Önemli Bölümü: 1990 – 99 Arası Hürriyet ve Milliyet Başlıklarıyla İncelenmesi Üzerine Bir Çalışma’
Bu Toprakların İletişim Tarihi, Çağlak,Engin, Editör, Nobel, İstanbul, ss.129-146, 2016
Halkla İlişkiler 3.0
Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editör, Beta, İstanbul, ss.9-15, 2015
Gelişen İletişim Araçlarıyla Modern Halkla İlişkiler (Digital PR)
Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi, Uğurlu,Saadet, Editör, Beta, İstanbul, ss.259-311, 2015