Marka Kişiliği ve Tüketici Kişiliği Arasındaki İlişkinin BoyutlarınıBelirlemeye Yönelik Bir Araştırma


AKYÜZ A., AKGÜN S.

in: Pazarlama İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar Prof Dr Selime Sezgin e Armağan, URAY, NİMET; BURNAZ, ŞEBNEM; KARAOSMANOĞLU, ELİF; BAŞ, AYŞE BANU E., ULUBAŞOĞLU, GONCA; AKTAN, CANAN; DEMİRAY, MELEK, Editor, Beta Yayınevi, İstanbul, pp.3-23, 2011

  • Publication Type: Book Chapter / Chapter Vocational Book
  • Publication Date: 2011
  • Publisher: Beta Yayınevi
  • City: İstanbul
  • Page Numbers: pp.3-23
  • Editors: URAY, NİMET; BURNAZ, ŞEBNEM; KARAOSMANOĞLU, ELİF; BAŞ, AYŞE BANU E., ULUBAŞOĞLU, GONCA; AKTAN, CANAN; DEMİRAY, MELEK, Editor
  • Istanbul Medipol University Affiliated: Yes