Publications & Works

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences

Özel Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin İncelenmesi

İstanbul Gelişim Üniversitesi Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 10 - 11 March 2022, (Summary Text)

Pazarlama İletişiminde Mizah Unsurlarının Kullanımı

Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Turkey, 13 May 2010, (Full Text)

Türkiye de Pazarlama Reklamcılık Ve Medya Alanlarında Sıklıkla Kullanılan Sosyo Ekonomik Statü Ölçekleri

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 16. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Ankara, Turkey, 13 May 2010, (Summary Text) Sustainable Development

Toplumsal Cinsiyetçilik ve İş Yaşamında Kadınların Karşılaştığı Sorunlar

Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Turkey, 13 October 2009, (Full Text)

How Public Relations is Portrayed in The Turkish National Newspapers Insight to the Perception and Reputation of a Profession

7th International Symposium Communication in the Millenium, Austin, United States Of America, 17 May 2009, (Full Text)

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinde Yeni Medyanın Kullanımı Eczacıbaşı Sanal Müze Örnek Olayı

Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 01 November 2006, (Full Text) Sustainable Development

Varoş Çocuklarının Pahalı Markalara Ve Kullanıcılarına Karşı Geliştirdiği Tutumlar

2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Turkey, 04 April 2005, (Full Text)

Kitle İletişim Araçlarında Türkçe nin Kullanımı Mevcut Uygulamalar ve Fransa Örneği

Türk Dil Kurumu V. Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Ankara, Turkey, 20 September 2004, (Full Text)
Books

Covid-19 Pandemi Sürecinde Netflix'in İletişim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi

in: Netflix Etkisi:Dijital Çağda Ekran Kültürü, Duman Kenan, Editor, Urzeni Yayınevi, İstanbul, pp.265-278, 2022

Covıd-19 Sürecinde Markaların İletişim Faaliyetleri ve Pazarlama İletişimi Dinamikleri

in: Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Mavnacıoğlu Korhan, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.447-468, 2022 Sustainable Development

Halkla İlişkilerde Medya İlişkileri

in: Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar, Yurdigül Aslı, Artışeva Meerim, Editor, Publishing House, Bishkek, pp.189-237, 2021

Marketing and Financial Services in the Age of Artificial Intelligence

in: Financial Strategies in Competitive Markets: Multidimensional Approaches to Financial Policies for Local Companies, Dinçer, Hasan; Yüksel, Serhat, Editor, SPRINGER, Cham, pp.327-340, 2021

Marketing and Financial Services in the Age of Artificial Intelligence

in: Financial Strategies in Competitive Markets Multidimensional Approaches to Financial Policies for Local Companies, Dinçer Hasan, Yüksel Serhat, Editor, Springer, Cham, pp.327-340, 2021

Social Media Usage Towards Specific Target Groups: An Analysis Of The Social MediaCommunication Activities Performed in The Participation Banking System

in: Communication andMedia Researches, Arslan Hasan, İçbay Mehmet Ali, Ruggiero Christian, Editor, E-BWN, Bialystok, pp.449-456, 2017

“Dijital Dünyanın Yeni Uğraşı: Sosyal Medya Uzmanlığı

in: Sosyal Medya Araştırmaları 2, Büyükaslan Ali, Kırık Ali Murat, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.221-262, 2015

Polis Halkla İlişkilerinde Bilgi Toplama ve Araştırma Tekniklerinin Önemi

in: Polis ve Halkla İlişkiler, Ertürk, Yıldız Dilek, Editor, Kutup Yıldızı Yayınları, İstanbul, pp.359-373, 2010

Basın Okurluk Araştırmaları ve Yerel Basın

in: Türkiye de Yerel Basın, Prof. Dr. Suat Gezgin, Editor, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.385-396, 2007