Articles Published in Other Journals
An Evaluation of Marketing Communications Ethics in the Digital Age
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.1, pp.52-66, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Kriz İletişimi Bağlamında United Airlines Overbooking Krizinin İncelenmesi
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.28, no.3, pp.489-510, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


“İletişim Fakültesi Ders Müfredatlarının Sektörün Nitelikli İşgücü Talebine Uyumu”
International Journal of Cultural and Social Studies (IntJCSS)
, vol.3, no.2, pp.219-233, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, no.20, pp.253-259, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Pazarlama İletişiminde Mizah Unsurlarının Kullanımı
Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Turkey, 13 May 2010, (Full Text)
Türkiye de Pazarlama Reklamcılık Ve Medya Alanlarında Sıklıkla Kullanılan Sosyo Ekonomik Statü Ölçekleri
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 16. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Ankara, Turkey, 13 May 2010, (Summary Text)

Toplumsal Cinsiyetçilik ve İş Yaşamında Kadınların Karşılaştığı Sorunlar
Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, İzmir, Turkey, 13 October 2009, (Full Text)
İnternette Kullanıcıların Oluşturduğu ve Dağıttığı İçeriklerin Etik Açıdan İncelenmesi Sosyal Medya Örnekleri
Medya ve Etik Sempozyumu, Elazığ, Turkey, 7 - 09 October 2009, pp.63-72, (Full Text)
How Public Relations is Portrayed in The Turkish National Newspapers Insight to the Perception and Reputation of a Profession
7th International Symposium Communication in the Millenium, Austin, United States Of America, 17 May 2009, (Full Text)
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinde Yeni Medyanın Kullanımı Eczacıbaşı Sanal Müze Örnek Olayı
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, Turkey, 01 November 2006, (Full Text)

Varoş Çocuklarının Pahalı Markalara Ve Kullanıcılarına Karşı Geliştirdiği Tutumlar
2. Uluslararası Çocuk ve İletişim Konferansı, İstanbul, Turkey, 04 April 2005, (Full Text)
Kitle İletişim Araçlarında Türkçe nin Kullanımı Mevcut Uygulamalar ve Fransa Örneği
Türk Dil Kurumu V. Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Ankara, Turkey, 20 September 2004, (Full Text)
Books
Covid-19 Pandemi Sürecinde Netflix'in İletişim Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi
in: Netflix Etkisi:Dijital Çağda Ekran Kültürü, Duman Kenan, Editor, Urzeni Yayınevi, İstanbul, pp.265-278, 2022
Covıd-19 Sürecinde Markaların İletişim Faaliyetleri ve Pazarlama İletişimi Dinamikleri
in: Medya, Kriz İletişimi ve Sosyal Ağlar Covid-19 Pandemi Sürecinde İletişim, Mavnacıoğlu Korhan, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.447-468, 2022

Halkla İlişkilerde Medya İlişkileri
in: Halkla İlişkilerde Temel Kavramlar, Yurdigül Aslı, Artışeva Meerim, Editor, Publishing House, Bishkek, pp.189-237, 2021
“Dijital Dünyanın Yeni Uğraşı: Sosyal Medya Uzmanlığı
in: Sosyal Medya Araştırmaları 2, Büyükaslan Ali, Kırık Ali Murat, Editor, Çizgi Kitabevi, Konya, pp.221-262, 2015
Gelişen Çin Turizm Pazarı ve Türkiye
İstanbul, İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul, 2010
Polis Halkla İlişkilerinde Bilgi Toplama ve Araştırma Tekniklerinin Önemi
in: Polis ve Halkla İlişkiler, Ertürk, Yıldız Dilek, Editor, Kutup Yıldızı Yayınları, İstanbul, pp.359-373, 2010
Basın Okurluk Araştırmaları ve Yerel Basın
in: Türkiye de Yerel Basın, Prof. Dr. Suat Gezgin, Editor, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Yayınları, İstanbul, pp.385-396, 2007