F. B. ORTAKÖY And M. DÜZGÜN, "The Effect of Database Marketing on International B2B Sales," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42, pp.1704-1718, 2021
ORTAKÖY, F. B. And DÜZGÜN, M. 2021. The Effect of Database Marketing on International B2B Sales. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42 , 1704-1718.
ORTAKÖY, F. B., & DÜZGÜN, M., (2021). The Effect of Database Marketing on International B2B Sales. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42, 1704-1718.
ORTAKÖY, Fatma, And Murat DÜZGÜN. "The Effect of Database Marketing on International B2B Sales," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42, 1704-1718, 2021
ORTAKÖY, Fatma B. And DÜZGÜN, Murat. "The Effect of Database Marketing on International B2B Sales." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42, pp.1704-1718, 2021
ORTAKÖY, F. B. And DÜZGÜN, M. (2021) . "The Effect of Database Marketing on International B2B Sales." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.20, no.42, pp.1704-1718.
@article{article, author={Fatma Betül ORTAKÖY And author={Murat DÜZGÜN}, title={The Effect of Database Marketing on International B2B Sales}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={1704-1718} }