M. KAYA, "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness " , Ordu, Turkey, pp.564, 2017
KAYA, M. 2017. MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness " , (Ordu, Turkey), 564.
KAYA, M., (2017). MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ . The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness " (pp.564). Ordu, Turkey
KAYA, Metin. "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ," The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness ", Ordu, Turkey, 2017
KAYA, Metin. "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness " , Ordu, Turkey, pp.564, 2017
KAYA, M. (2017) . "MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ." The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness " , Ordu, Turkey, p.564.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Metin KAYA}, title={MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÇOKLU ZEKÂ ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE DERSE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ}, congress name={The Ninth International Congress of Educational Research "Education and Educational Research for the Participatory Democracy and Public Democratic Consciousness "}, city={Ordu}, country={Turkey}, year={2017}, pages={564} }