Ş. ELCİL, "Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”," Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2, pp.137-150, 2016
ELCİL, Ş. 2016. Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”. Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2 , 137-150.
ELCİL, Ş., (2016). Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”. Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2, 137-150.
ELCİL, Şifa. "Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”," Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2, 137-150, 2016
ELCİL, Şifa. "Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”." Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2, pp.137-150, 2016
ELCİL, Ş. (2016) . "Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”." Journal of Current Researches on Social Sciences , vol.5, no.2, pp.137-150.
@article{article, author={Şifa ELCİL}, title={Kurumsal Mükemmellikte Toplam Kalite Yönetimi ve Kurumsal İletişime Yansımaları “Mükemmellik Modelinin Uygulanmasına Yönelik Bir Araştırma” “A Research to Apply the Excellence Model”}, journal={Journal of Current Researches on Social Sciences}, year=2016, pages={137-150} }