İ. EKEN And M. YAZİCİ, "HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , 2015
EKEN, İ. And YAZİCİ, M. 2015. HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES .
EKEN, İ., & YAZİCİ, M., (2015). HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES .
EKEN, İhsan, And Merve YAZİCİ. "HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , 2015
EKEN, İhsan And YAZİCİ, Merve. "HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , 2015
EKEN, İ. And YAZİCİ, M. (2015) . "HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES .
@article{article, author={İhsan EKEN And author={Merve YAZİCİ}, title={HEDONİZMİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ:ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE KADIN AKADEMİSYENLER}, journal={CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES}, year=2015}