Z. ARSLAN Et Al. , "Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.145-165, 2022
ARSLAN, Z. Et Al. 2022. Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2 , 145-165.
ARSLAN, Z., CUMALİ, A., & ÜNAL, H., (2022). Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2, 145-165.
ARSLAN, Zeynep, ALİ CUMALİ, And HASAN ÜNAL. "Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri," Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2, 145-165, 2022
ARSLAN, Zeynep Et Al. "Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.145-165, 2022
ARSLAN, Z. CUMALİ, A. And ÜNAL, H. (2022) . "Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri." Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi , vol.5, no.2, pp.145-165.
@article{article, author={Zeynep ARSLAN Et Al. }, title={Öğrencilerin Video Paylaşım Platformunda Ortaokul Matematik Ders Anlatım Kanallarının Videolarına Katılım Gösterme Nedenleri}, journal={Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi}, year=2022, pages={145-165} }