R. SELÇUK Et Al. , "Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi," Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2, pp.65-73, 2018
SELÇUK, R. Et Al. 2018. Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi. Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2 , 65-73.
SELÇUK, R., TARAKCI, D., TAŞKIRAN, H., & ALGUN, Z. C., (2018). Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi. Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2, 65-73.
SELÇUK, RABİA Et Al. "Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi," Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2, 65-73, 2018
SELÇUK, RABİA Et Al. "Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi." Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2, pp.65-73, 2018
SELÇUK, R. Et Al. (2018) . "Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi." Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation , vol.5, no.2, pp.65-73.
@article{article, author={RABİA SELÇUK Et Al. }, title={Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklarda çift görev odaklı denge egzersizlerinin denge ve öğrenme üzerine etkisi}, journal={Journal of Exercise Therapy and Rehabilitation}, year=2018, pages={65-73} }