M. S. AKIN Et Al. , "Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.257-296, 2017
AKIN, M. S. Et Al. 2017. Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2 , 257-296.
AKIN, M. S., BALOĞLU, S., OKUMUŞ, A., & ÖZTÜRK, S., (2017). Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 257-296.
AKIN, Mahmut Et Al. "Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, 257-296, 2017
AKIN, Mahmut S. Et Al. "Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.257-296, 2017
AKIN, M. S. Et Al. (2017) . "Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.2, pp.257-296.
@article{article, author={Mahmut Selami AKIN Et Al. }, title={Tüketici Etnosentrizmi, Kozmopolitlik, Satın Alma Tarzı, İlgilenim ve Algılanan Riskin Yerli Giyim Ürünü Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={257-296} }