Citation Formats
Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. UĞURLU, "Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.301-317, 2023

UĞURLU, S. 2023. Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2 , 301-317.

UĞURLU, S., (2023). Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, 301-317.

UĞURLU, Saadet. "Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi," İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, 301-317, 2023

UĞURLU, Saadet. "Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.301-317, 2023

UĞURLU, S. (2023) . "Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi." İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.8, no.2, pp.301-317.

@article{article, author={Saadet UĞURLU}, title={Müşteri deneyimi yönetiminde dijital iletişim ile bir süreç tasarımı: Gizli müşteri model önerisi}, journal={İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2023, pages={301-317} }