A. ALPASLANOĞLU And İ. F. ÇEVİK, "Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32, pp.4809-4839, 2020
ALPASLANOĞLU, A. And ÇEVİK, İ. F. 2020. Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32 , 4809-4839.
ALPASLANOĞLU, A., & ÇEVİK, İ. F., (2020). Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32, 4809-4839.
ALPASLANOĞLU, ALPASLAN, And İPEK FATMA ERTAN. "Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32, 4809-4839, 2020
ALPASLANOĞLU, ALPASLAN And ÇEVİK, İPEK F. . "Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32, pp.4809-4839, 2020
ALPASLANOĞLU, A. And ÇEVİK, İ. F. (2020) . "Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.16, no.32, pp.4809-4839.
@article{article, author={ALPASLAN ALPASLANOĞLU And author={İPEK FATMA ERTAN}, title={Sosyal medyada ve diğer bazı mecralarda yayınlanan reklamların tüketiciler üzerindeki etkililiği ve algılanışı üzerine bir araştırma}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={4809-4839} }