K. MAVNACIOĞLU Et Al. , "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20, pp.253-259, 2004
MAVNACIOĞLU, K. Et Al. 2004. Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20 , 253-259.
MAVNACIOĞLU, K., karavelioğlu, i., KURTOĞLU, S., & çelik, c., (2004). Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20, 253-259.
MAVNACIOĞLU, Korhan Et Al. "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20, 253-259, 2004
MAVNACIOĞLU, Korhan Et Al. "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20, pp.253-259, 2004
MAVNACIOĞLU, K. Et Al. (2004) . "Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , no.20, pp.253-259.
@article{article, author={Korhan MAVNACIOĞLU Et Al. }, title={Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri}, journal={CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES}, year=2004, pages={253-259} }