Z. TOLUK UÇAR And F. BOZKUŞ, "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.281-299, 2016
TOLUK UÇAR, Z. And BOZKUŞ, F. 2016. İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17 , 281-299.
TOLUK UÇAR, Z., & BOZKUŞ, F., (2016). İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, 281-299.
TOLUK UÇAR, ZÜLBİYE, And Figen BOZKUŞ. "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, 281-299, 2016
TOLUK UÇAR, ZÜLBİYE T. And BOZKUŞ, Figen. "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.281-299, 2016
TOLUK UÇAR, Z. And BOZKUŞ, F. (2016) . "İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.281-299.
@article{article, author={ZÜLBİYE TOLUK UÇAR And author={Figen BOZKUŞ}, title={İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Orantısal Durumları Orantısal Olmayan Durumlardan Ayırt Edebilme Becerileri}, journal={Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={281-299} }