Ç. MACİT Et Al. , "Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”," Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi , Cyprus (Kktc), 2014
MACİT, Ç. Et Al. 2014. Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”. Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi , (Cyprus (Kktc)).
MACİT, Ç., MERCANOĞLU, H. G., & MERCANOĞLU, F., (2014). Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati” . Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi, Cyprus (Kktc)
MACİT, Çağlar, HABİBE GÜLDEM MERCANOĞLU, And FEHMİ MERCANOĞLU. "Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”," Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi, Cyprus (Kktc), 2014
MACİT, Çağlar Et Al. "Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”." Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi , Cyprus (Kktc), 2014
MACİT, Ç. MERCANOĞLU, H. G. And MERCANOĞLU, F. (2014) . "Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”." Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi , Cyprus (Kktc).
@conferencepaper{conferencepaper, author={Çağlar MACİT Et Al. }, title={Jenerik Ürünler ile Rekabette Bir Strateji Olarak ”Marka Sadakati”}, congress name={Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi}, city={}, country={Cyprus (Kktc)}, year={2014}}