Articles Published in Other Journals
Self-Service Technologies: An AI-Powered Transformation
Journal of Computer Science and Information Technology
, vol.12, pp.1-8, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Finansal Hizmet Pazarlamasında Yapay Zeka Kullanımı
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.17, no.101, pp.329-340, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Determinant Factors Influencing Impulse Buying Behavior of Turkish Customers in Supermarket Setting
International Journal of Research in Business and Social Science
, vol.7, no.1, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Use of Fear Appeals for Anti-Smoking Advertising Campaigns: a Survey on Turkish Youth
International Journal of Social Science and Economic Research
, vol.2, no.2, pp.2434-2449, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medyada Müşteri Etkileşimi ve Firmalar Açısından Önemi
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.5-22, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Reklama Yönelik Tutum Belirleyici Faktör Olarak İnançlar
Marmara İletişim Dergisi
, no.17, pp.214-227, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Books
Yeni Nesil Pazarlama: Hizmet Robotları
in: YENİ PAZARLAMA TRENDLERİ VE YENİ TEKNOLOJİLER, KARAMEHMET ALTUNTAŞ BİLGE, Editor, ÇİZGİ, Konya, pp.25-33, 2024
Pazarlama ve Dijital Dönüşüm
Alfa Yayınları, İstanbul, 2023
Sustainability, Corporate Social Responsibility and Renewable Energy: The Key Takeaways
in: Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy Policy in Economic Growth, HASAN DİNÇER,SERHAT YÜKSEL, Editor, Springer, London/Berlin , Bern, pp.127-140, 2023
Pazarlamanın Dijital Dönüşümü
in: Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz, Ayşen, Editor, Alfa Yayınları, İstanbul, pp.11-20, 2023
Oyunlaştırma
in: Medyada Güncel Kavramlar, Aydoğan, Filiz., Editor, Nobel, İstanbul, pp.173-178, 2023
Glokal Reklamcılık
in: Reklamcılığın Evrimi: Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Erdoğan, Eda; Akbulut, Nesrin; Talih, Duygu, Editor, Gazi Yayınevi, Ankara, pp.269-289, 2021
Fan Identification and Attitude Towards Sponsorship: an Emprical Research
in: Football in Turkey with All Aspects, Demir, Müge, Editor, Globe Edit, Riga, pp.5-20, 2018
Spor Sponsorluğu ve İmaj Transferi
ALFA, İstanbul, 2017
Tüketicinin Karar Verme Sürecinde Rasyonel ve Duygusal Reklamların Rolü
in: İletişim Çalışmaları, Aydoğan, Filiz, Editor, Der Yayınevi, İstanbul, pp.97-110, 2015
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
in: Sosyal Medya Araştırmaları 1 Sosyalleşen Birey, BÜYÜKASLAN, ALİ; KIRIK, ALİ MURAT, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, İstanbul, pp.285-300, 2013
Yeni Medya Uygulamalarında Bütünleşik İletişim ve Reklamlarda Ünlü Kullanımı Stratejisi
in: İkinci Medya Çağında İnternet, Aydoğan, Filiz Akyüz, Ayşen, Editor, ALFA YAYINEVİ, İstanbul, pp.166-192, 2010